vrei nu vrei, primesti

Io am un nas relativ mare si o nuca alunita sub barbie, atat. Atat vizibil din partea lu mama, ca am si restul partilor componente din oficiu , doar n-o sa fiu un nas si un semn plutitor, din partea nu lu mama am deocamdata fire albe de care pe viitor o sa scap pe ca o sa ma fac frate cu bila de biliard.

Din pacate nu doar astea le-am primit de la mama, inevitabil si creierasu meu functioneaza dupa acelasi calapod, are aceleasi reactii in unele situatii si asta ma enerveaza la culme pentru ca nu reusesc sa ma controlez oricat de mult as incerca.

Imi aduc aminte cand eram pe clasa a treia sau a cincea ca am avut o tema la mate ( cifrele pt mine inca is un mister), n-am stiut sa o fac si cum eram inconstient de cat de bun poa sa fie somnu m-am dus la mama de serviciu ca poate o stii ea. Sah mat, nu a stiut da mi-a frecat caietele si culegerile si verii mai mari pana tarziu cand intr-un final, chipurile, renunta si am trecut la somn. La 3 noaptea ce sa vezi frate, mama trage de mine ca de usa de la banca: Trezeste-te, am rezolvat problema. 😐 Da, la 3 noaptea nu numa ca am scris problema da a trebuit sa mi-o explice ca data viitoare sa stiu.

Acu vro 6 luni s-a stricat masina, brusc si fara avertisment, nu am dus-o la mecanic pentru ca e ca un cochil al meu si nu o las pe mana lu nea oricine. Doua zile, pana am reparat-o nu am dormit, m-am intors, am desenat, am masurat, am diagnosticat, orice numa somn nu.

Poate ca daca fuma in timpul sarcinii, baga cafea cu caldarea sau cate o zilnică ocazională fele de rachiu ieseam si io mai tembel, mai prost, mai retardat….in esenta mai fericit. Trista viata. 😀

One thought on “vrei nu vrei, primesti

  1. Credeam ca sunt singurul care are nasu’ mare.Mazel Tov =)))Si eu cand ma afund in cifre parca ma afund in neant.

    Iar ultimul paragraf : daca eram un pic mai prost eram fericit (cheloo)

Leave a Reply

