Apocalipsa minus 1

No, cum anu asta e ultimu an dinaintea furtunii io imi propun niste lucruri marete, vreau sa o duc mai bine decat pan acu, ce plm.

-Am de gand sa invat, sa trec de sesiuni cu cat mai putine restante, de preferat nici una, atat pentru a putea lua bursa in continuare ( nu d-aia de performanta)  cat si pentru a-mi lua viza ( de licurici ).

-Am de gand ca majoritatea zilelor din saptamana sa nu mai fie triste. Sa rezolv treburile indispuicioase ca sa curga mai multe endorfine prin mine, daca se poate.

-Vreau sa schimb pe banii mei garnitura de chiuloasa, segmenti, amortizoare+arcuri+bucsi, bendix-ul, discuri+placute+ferodouri, toba finala, poate sincronul ala de la marche-arriere care cârârie ca o cioara comunitara si sa-i fac cado’ lu mama o centrala pe lemne d-aia ciumeaga cu gazeificare, monitor incorporat si cu spiridus atasat care baga lemne in ea.

Deci, vreau doua randuri de lucruri imateriale si vro 4 de lucruri materiale, asta pentru ca is un materialist si in capu meu fara bani nu faci nici o treaba. Daca ai bani si un cap de om cumpatat( nu zgarcit) ai cea mai fericita viata.

Posesor de cap cumpatat. Caut oportunitati de facut bani.

One thought on “Apocalipsa minus 1

  1. Pingback: inceput de sfarsit « blogu' cu Borderline

Leave a Reply

