Pentru la anu

Vad peste tot filmari cu blogari sau diferite persoane ,pare-se importante, pe care cica ar trebui sa le stiu da io n-am auzit in viata cainelui meu de ele, care imi zic mie ce au ele de gand sa faca anu ce vine incepand totdeauna cu expresia “rezolutia mea pentru la anu…” Au facut asta si anu trecut si au ramas cu filmarea; au acelasi kile, aceleasi performante la facut poze, acelasi frici nedobandite  si altele….

Ca sa fiu si io in trend:

Rezolutia mea pentru la anu e 1280 x 800. La fel ca cea de anu asta.

One thought on “Pentru la anu

Leave a Reply

