Cadoul meu pentru ei

E frig, vro minus 10 grade, aburii se rascolesc nervos cand imi ies din nari, imi incalzesc nasul si buza de sus pentru ca mai apoi sa formeze firicele de gheata pe cagula care imi acopera fata.

Stau de cateva ore pe acoperisul unui bloc, locul si alibiul am inceput sa-l pregatesc de vro 3 saptamani. Artificiile au nevoie de o coordonare perfecta, de accea de pe varful blocului care strajuieste intreaga piata am o privire de ansamblu si le pot declansa in secventa perfecta. Autorizatii de la primarie, acceptul locatarilor, tot ce trebuie desi ma puteam descurca la fel de bine si fara ele. Egal, o sa merite.

Inima incepe sa pompeze un debit dublu de sange, pupilele incep sa capete dimensinile unei monede de 5 bani, mainile si picioarele imi amortesc din cauza adrenalinei si mushiul diafragm parca incepe sa se lupte cu reflexul de a respira si isi stabileste propriul ritm sacadat. Nu ma deranjeaza, antrenamentul si determinarea sunt prezente si le aplic. Incep cu mainile, niste exercitii pentru degete si cateva flotari imi inlatura amorteala iar respiratia o calmez prin cateva guri sanatoase de aer intepator. Respiratia e cruciala, mai exact lipsa ei, de aceea tre sa fiu perfect calm si oxigenat.

Ora 00:00 se apropie, tastez repede niste mesaje de ‘ La multi ani! ‘, le pun sa se trimita fix la doispe, las telefonul pe marginea acoperisului si incep sa verific Blaser-ul R93.

Ma asez strategic, un saculet de nisip imi sprijina perfect scopul.

Mai sunt 5 minute pana la numaratoare, incepe discursul, lumea se agita, toti sunt cu ochii atintiti spre scena fluturand sticle de sampanie, altii injurand, insa toti asteptand artificiile.

La mine e liniste, imi pun ordine in ganduri si imi incalzesc degetul. Imi umplu pietul cu aer de doua ori si incerc sa-mi sterg zambetul din coltul gurii pentru ca am nevoie de acuratete maxima.

Expir si raman asa.

Pe scena” Romani, anul acesta a fost greu, dar vom pasi cu dreptul in 2011 iar cu ajutorul guvenului Boc ne vom indrepta catre prosperi….” si cade neispravindu-si propozitia. Pana se dezmeticeste Boc, cartusul gol sare si e inlocuit de o alta masura pentru iesirea din criza, am inspirat si expirat, stabilizat catarea si tras.

Doua gloante. Artificiile au fost inlocuite cu petarde.

3 thoughts on “Cadoul meu pentru ei

  1. Sunt de alta parere politic, totusi postul… ce sa zic, cand e bestial, e bestial! “cartusul gol sare si e inlocuit de o alta masura pentru iesirea din criza” – absolut epic!
    Si-mi aminteste de un targ de carte de la romexpo, cu oarece ani in urma, cand ne-a vizitat Iliescu. Eu, in spatele mesei cu carti, cu un pix in mana, eram la jumatate de metru de el si ma gandeam: “Daca i-l var dupa ureche, pana-n creier, ca in <>, scap Romania de belele in trei secunde!”.
    Ca si tine, credeam ca daca-l dai la o parte pe Satana din varf, lucrurile vor merge bine ulterior. Ma inselam… si ai sa vezi si tu asta dupa ce pica Boc si vine la putere, inca o data, PSD 😉

    • Stiu ce zici si ai perfecta dreptate. Tara asta e imputita de la cel mai mic functionar, deci as avea nevoie de un cargobot plin cu gloante ca sa schimb ceva. Numa ca baietii astia din politica imi provoaca o sila deosebita si imi face o placere maxima sa visez la diferite moduri in care i-as kilari, ca brazilianu ala(Gil Vicente) care s-a desenat pe el in ipostaze in care eviscera diferite personalitati ( papa benedict, bush, sadam). 🙂

Leave a Reply

