Orange ma spama

Update: Inca ma spameaza.

Da, portocala ma stropea in ochi in fiecare zi, ba chiar de mai multe ori pe zi.  Nu exista data in calendar in care sa nu primesc cel putin doua mesaje prin care is invitat sa-mi cunosc jumatatea, sa socializez cu cineva din preajma mea, sa particip la un concurs cu mai multi bani decat exista chinezi sau alte flegme d-astea.

Cateodata eram ca un bufnițoi ( nu exista? de acum exista) , cu urechile belite la telefon in speranta unui mesaj iar cand molecularul zbârnaia era orange in 90% din cazuri cand io asteptam cu totu altceva.

M-am documentat si aflat ca daca le dau mesaj la 367 cu textul RENUNT nu or sa-mi mai foloseasca datele personale in scopuri de marketing. M-am intristat cand am gasit asta….io speram ca o sa-i dau in judecata sa scot de la ei ceva cașcavea pe motivu ca mi-au șubrezit psihicul cu mesajele lor cameleonice.

Azi in timp ce spalam vasele si imi inventariam ultimele injuraturi asimilate ( gen “baga-mi-ai sfarcu-n cur!” sau “acri-ți-s-ar berea!”  ) mi-am dat seama ca mi-am ratat cariera si ca daca as fi mers la psihologie toata lumea ar fi ars cartile lu baiatu ala freud, mai ceva decat in ’33, plus ca  ar fi mictionat pe mormantu lu ebbinghaus .

7 thoughts on “Orange ma spama

    • Eu am primit ” Orange nu iti va mai folosi datele personale in scopuri de marketing bla bla” dar ieri am primit doua mesaje de la 366 si unul de la 123. 😐 incepe sa ma enerveze rau de tot

Leave a Reply

