Fidelitatea la lucru

Anu’ trecut pentru ca ma plictiseam crunt acasa, pentru ca vroiam sa vad cum e sa lucrezi 12-13 ore la 1 grad Celsius, sa ridici vro 150 de lazi de vro 40 de kile, sa te trezesti la 3 juma dimineata am decis sa merg in Germania la munci. Era in august, deci am stat numa o luna,ca na, se pare ca frigaruile nu se mai consuma toamna dupa ce incepe sa ploaie.

Am plecat cu romani, vro 12 la numar, io singuru baiat barbat din duzina, mecanic cica. Echipa s-a impartit in doua,6 intr-un apartament.

Dupa 3 zile petrecute in Nemția, 7 din romance si-au gasit futalau. Una si-a gasit sârb, alta ceh, restu poloneji. Fiecare era casatorita de mai mult de 5 ani, fiecare avea peste 30 de ani, 4 din 7 aveau cel putin un copil acasa in varsta de vro 4-5 ani, una avea peste 90 de kile/1,50 m.

Nu, nu s-au gandit nici macar o clipa la cei de acasa, se tineau de mana cu futalaul in timp ce vorbeau cu sotul din tara, care le suna sa intrebe cum se face supa de pui pentru ala micu sau unde au pus solutia aia pentru spalat geamurile. Toate s-au intors in tara si au revenit la familie ca si cum nu s-a intamplat nimic, io am ramas cu o scârba impregnata chiar si in cele mai ascunse tesuturi conjunctive tari.  Scârba e cuvantu care se potrivese cel mai bine :|.

Banii pe care i-am castigat bagandu-mi  boala in genunchi si tibii i-am folosit ca sa fiu un cetatean bun si sa ajut statu roman in a reduce emisiile de CO2. Adica i-am dat lu guvernu rromaniei 800 de foi ca sa primesc privilegiul de a merge cu masina la facultate in sperante de a-mi face un viitor ca platitor de taxe si impozite. Sa-mi sugi pula, romania!!! Cu tariceanu in frunte!!!

6 thoughts on “Fidelitatea la lucru

      • da, stiu ca si barbatii o fac dar totusi… consider ca femeile nu ar trebui sa se lase conduse de instinct precum barbatii. noi ar trebui sa fim mai calme, sa gandim mai mult inainte de a face ceva… barbatii sunt cei ce isi urmaresc instinctul animalic, nu noi

Leave a Reply

