Uichend de 5 zile

Miercuri , 1 decembrie, zi de doliu unguresc. Se sarbatoreste cu mici, bere, onoruri mierlite sau taind lemne. Ghici c am facut io?! 😐

Joi, ziua de dupa miercuri si inainte de sambata in cazu in care iti incepi uichendu beat a fost lipsita de evenimente ca si cavoul lui Tokes( deocamdat’ )

Vineri, ziua de dezmăț total. bine nu chiar total si nu chiar dezmăț da a fost shou. Am mancat clatite facute cu vin in loc de lapte (proportie rezonabila), clatite cu mere scoase din oala cu sangria si alte lucruri care se fac atunci cand vinu e fiert, berea e rece&multa si vodka…..mda. Lume buna, glume bune, matza care ataca tot ce misca…

Sambata, a inceput seara la 9. Normal, daca ne-am pus la somn atunci cand  lumea pleaca la lucru si trezit la ora cand a inceput sa ninga. Da, a nins, da nu ca in filme. Fulgii erau sub forma de plăpumi, daca iti pica unu in cap erai KO, fara numaratoare. Din 3 fulgi am racit miezul de la Cernavoda, camuflat masina si facut o vodka cu gheata.

La 9 seara a inceput Noaptea Devoratorilor de Publicitate( 9 juma de fapt ca na…programu e acol numa orientativ) si a inceput promitator. In deschidere a fost Sensor, o trupa ce se juca cu brichetele, ledurile de la brichete si butoaiele de curechi ala bunicilor. Pe mine m-au impresionat, mi-a placut maxim reprezentatia lor, jocurile de lumini si sunete. 10+.

Spoturile publicitare au fost misto, cel putin din primele doua calupuri, ca in al treilea vedeam cum se arde filamentu becului din videoproiector sau cum se desface  ecranu de pe tavan de plictiseala….a redefinit sensul cuvantului plictiseala, motiv pentru care am si plecat inaintea ultimului shot de publicitate .  Am ras in hohote la unele reclame, la altele s-a ridicat paru pe mine, la altele am fost uimit de  inteligenta lor iar altele au fost mai criminale decat David Berkowitz. Deci jumate mi-a placut, jumate nu. Ar trebui sa primesc 15 lei inapoi :))

PS : Trademarku, ca sa vorbim in termeni publicitari, serii de vineri a fost : ” It’s so fluffy i’m gonna die!! ” din Despicable Me.

3 thoughts on “Uichend de 5 zile

Leave a Reply

