Frig alb

Daca e ceva ce urasc mai mult decat prostia atunci de frig e vorba. Ba, cum da frigu cum incep durerile de genunchi, frica de a cobora din pat si vrabiutele incep sa se cace pe veranda din fata usii, ca na, se adapostesc de frig si ele. Daca n-am parte de lumina,soare, si caldura is ca un sobolan de laborator fara labirint sau ca o linie continua fara un curcan la panda.

Aci in Ardeal, pe unde ma duc vad obloanele ferestrelor inchise, ziua, noaptea, tot timpu. Ba, cum cacat pot sta aia in intunericu ala umed si plin de mucegaiuri nu pot intelege. De ce se ascund atat de mult de lumina ?! Cand o sa am destula cascavea mi-am promis ca-mi fac o camera de sticla, incalzita, tot ce tre, in mijlocul gradinii, ca sa pot sta iarna intre vagoane de zapada si sa-mi fie cald, sau vara in timp ce bate vantu da soarele totusi isi mai arunca pleoapele sa stau acol si sa ma doara in 3 litere. 🙂

Freza mea, care de fapt nu e o freza, e doar mult par pe care nu l-am mai tuns de vreo 3 luni ofenseaza multa lume. Se pare ca nu mai conteaza cat de bine ne intelegeam cand eram tuns zero, tot ce conteaza e ca am paru mai lung, deci nu mai is la fel. Inteligenta gandire, probabil acelasi IQ il avea si baiatu care si-a uscat hamsterul dupa baie in cuptorul cu microunde. Urmatoru care-mi zice “tunde-te” doar de dragu de a zice ceva e pasibil la un pumn in mufa.

Pana acu un an practicam sportu de invizibil pe messenger. Probabil aveam apucaturi de voyeur si imi placea ideea ca io ma uit la cineva care nu ma vede, asta pana cand am realizat ca pot sta la fel de bine si offline.  Deci, de ce as sta camuflat cu doua crengi in cap cand s-a inventat camera cu termoviziune? De ce m-as ascunde dupa o masina care sta la semafor?

Dupa ce ieri am bagat ca eroul azi ma dor toate cele, muschi, incheieturi, oase. Munca fizica e rea sambagpl.

PS: cat de misto e sa ai magazinu la 10 metri de tine, tu sa mori dupa o bere da sa nu mergi sa cumperi una din cauza ca vanzatoarea e mai antipatica decat o juma de erectie ?! Asa ziceam si io.

2 thoughts on “Frig alb

Leave a Reply

