Leapsa de apoi

Mi-a crescut barba cu aproape un centimentru de cand am primit leapsa lu veutzu si n-am onorat-o, iar el a mai scris o pagina in jurnetul lui ceea ce ma face sa am simt putin mai mult prost dar in ultima vreme am plecat la 7 de acas si intors la 8-9 seara deci chiar n-am avut cand. Filmu a fost usor de ales,The Matrix. Filmu asta are ceva, imi place in mod special, nu doar pt ca arata o lume posibila intr-un mod placut ci pt ca e plin de intelepciune. Cel putin, Morpheus mi se pare Platon combinat cu Nietzsche amandoi in carca lui Mumia Abu Jamal.

Bun, prima data cand l-am vazut( acu vreo 6 ani) nu  mi-au picat fisele, in sensu ca n-am inteles fiecare idee si pista da acu m-am lamurit. Imi place cum Neo renunta fara nici o problema la viata lui ‘reala’ ca sa afle ce se afla cu adevarat in jurul lui, cat de repede se hotaraste chiar daca stie ca nu mai exista cale de intoarcere. Imi place cum zice baiatu ala chel la un moment dat ” ignorance is bliss”. E plina de dreptate replica aia. Nu imi place ca ala e atat de prost incat tradeaza Zion-ul da m-am bucurat maxim cand l-a prajit Tank. Imi place electricitatea dintre Trinity si Neo, privirea aia fugitiva pe care si-o arunca unu altuia si totusi spune atatea chestii. Desfasurarea de forte in metrou, intre Neo si curcanu Smith e de asemenea impresionanta, sa nu mai vorbesc de momentu cand Neo atinge nirvana si-l dezintegreaza pe Smith.

Bun, la prima vizionare mi-au placut efectele si atat. Acu am descoperit filozofia si intelepciune din el. O fraza din matrix reloaded ,mi se pare, e in capu meu tot timpu si zice asa” Decizia e luata inainte de aparitia dilemei, noi trebuie doar sa ne dam seama de ce vrem sa facem asa” .

Matrix ruleaza, chiar si acum.

4 thoughts on “Leapsa de apoi

  1. Off topic:
    Vă informez că blogul
    http://zanfirpop.blogspot.com
    este fals, deschis şi întreţinut de neoameni revoltaţi de faptul că nu mă sfiesc să spun adevărul.
    Dacă vă repugnă astfel de metode, vă rog, ajutaţi-mă să aflu IP-ul de unde a fost creat şi de unde se scrie pe el.
    Vă mulţumesc în numele unei blogosfere curate!
    Răspundeţi printr-un Comentariu pe oricare dintre blogurile mele şi nu voi face vizibilă informaţia pe care mi-o veţi furniza.

  2. Pingback: filozofie « blogu' cu Borderline

Leave a Reply

