Ascunde-te!

Asta e al doilea post scris in notepad din motive obscure si intunecate care nu ma lasa sa ma loghez si is sigur ca tot motivele alea mi-au innodat manecile de la camasa, desenat o pentagrama pe masina si dezinstalat antivirusu de pe laptop. Deci, oficial imi bag toata pula in motive.

Cand intra Zerocratu’ in Billa zici ca intra H5N1 in Agricola Bacau, se declanseaza panica. Angajatii se duc toti sa aseze marfa in rafturi, sa spele geamurile sau sa verifice termenu de valabilitate la morcovi. Mai ales cei de le tejghea, aia de vand carne de animale moarte. Mie imi place muschiul de porc, jambon sau ce e ala…da numa daca e feliat subtire. Ba, daca e ditai felia taiata ca din toporu calaului n-are nici un dumñezo, e doar o halca de carne cu gust de paie de ovaz; in schimb daca e subtire, ca foita de tigare parca alta socoteala e, brusc curcubeul are sapte culori, semaforul trei si ochii mei doua.

Deci, tanti aia de acol cre ca ma uraste la culme, cre ca de fiecare data  cand merg acol si comand 200 de muschi o deranjez de la barfa pentru ca io ii zic “Foarte subtire, va rog” si ea taie felii de 4 milimetri. In timp ce le taie se intoarce cu spatele ca io sa nu vad ce pica pe hartie si cu o miscare de ninja impacheteaza hartia si ii trage o capsa.

-Tanti, e subtire taiat?

-Daaaaa, foarte.

Am avut incredere si am mierlit-o, prima oara, acu am pus-o sa desfaca hartia sa vad io feliile. Nu erau subtiri asa ca i-am dat cu ele in cap si i-am taiat mainile la aparatul de feliat carne- in imaginatia mea, in realitate m-am intors si am plecat. Pur si simplu.

Leave a Reply

