Gura ta!

Dupa ce ca n-am mai postat de un eon mai face si figuri wordpreshu cand incerc sa ma loghez, de vreo 3 ore tot mai dau cate un ‘sign in’ ca poate merge de data asta da pl …abia dupa cateva zeci de incercari am reusit sa ma loghez si io pe mirificul meu blog.

Am vazut o stire cu morti azi, unul, un motociclist. Se facea ca in bucuresti o tanti mergea cu masinuta ei de ecologista si in spatele ei era un motociclist care mergea si el pe motorul din dotare(regulamentar suta-n mie). Tanti se gandeste sa faca o manevra ciudata si cum necum ii taie calea lu nenea motociclistu care ajunge un pic mort. 😐

Cand moare un dobitoc proptit in zid pentru ca a pierdut controlul la 200 km/h, mi se rupe, cand moare unu care facea wheelie si cade intr-un canal, mi se rupe, cand unu adoarme la volan si face un dublu Axel cu triplu Tulup, mi se bârlăne, dar cand moare unu doar pentru ca o mimoza nu stie la ce folosesc oglinzile retrovizoare sau geamurile laterale mi se taie alimentarea cu sange la centru nervos care controleaza ratiunea si as fi in stare sa-mi cumpar un AKM si sa o împusc pe aia in cap, nu doar pe aia, pe oricare ce a omorât in trafic pe altu din pura inconstienta si ignoranta.
Pai in plm tu ca sofer nu esti constient ca ai viata fiecaruia de pe strada in mainile tale? Ca pieton mi cam greu sa il kilaresc pe ala din matiz sau de pe motor da la volan ma bag in ei si i-am facut semipreparat mai repede decat se razgandeste băse.
Deci, fiind atat de simplu ar trebui sa fiu de jdemii de ori mai atent si prevazator. Nu zic, si io mai calc masina pe coada/ii dau forjă/efixuiesc injectoarele/dau goarnă da ma asigur ca-s singur in masina si bucata de drum pe care ma dau e goala ca sa nu bag la subsol vreun nevinovat.

Acu doua nopti era sa iau un cal acasa, probabil in poala mea ajungea. Cabalina dormea in mijlocul drumului fara nici un triunghi relfectorizant in juru lui….noroc ca is mai rapid chiar si decat un hamster hiperactiv pe
amfetamine si m-am oprit la timp sau la milimetru vorbind cantitativ.

4 thoughts on “Gura ta!

Leave a Reply

