Baga-te-n seama

Da, stiu ca am o leapsa de plesnit da in ultimu timp am fost atat de ocupat incat nici paru nu-mi mai creste. O sa o ard in curand, leapsa.

Da, apropo de par,  la 20 de ani am o tona de fire albe care se inmultesc mai repede decat tiganii la marginea unui cartier rezidential. Sunt stresat? sunt. da bat din picior ca sa ma calmez sau bat campii pe aici, lucru care ma calmeaza cateodata…deci de ce mai apar firele? Genetica. Da, aia e, se pare ca-l mostenesc pe….cum ii zice…..nu pe mama, pe celalalt….na ca nu-mi vine, pe pl ala..  Pulancur, la 30 de ani o sa fiu mai chel decat un kiwi care a trecut prin iad.

Vreau sa precizez ca e misto sa bei, mi-am reamintit prin practica acum doua zile cand de necaz si ocazie am zis sa ma imbat si m-am imbatat. N-am mai baut de vreo saptamana iar o betie crunta n-am mai tras de vreo 2 luni…..:| is un om slab, stiu. Dupa aperitive(niste beri) si felul principal( niste vinuri) barmanul a impuscat cateva focuri de tequila in noi,  un coleg l-a  facut suicide…..proasta decizie. N-a trecut de trasul sarii pe nas si cu ocazia asta si-a reamintit ca sarea pisca…rau de tot si ca la betie faci numa prostii.

La faculta e misto daca va intrebati cumva, am invatat niste cuvinte noi care imi vor fi foarte folositoare in viata: hermeneutica, infinitezimal sau am auzit de Scoala de la Viena, care e o mare scula in bascula in nush ce domeniu. 😐

Salutari din groapa Marianelor.

One thought on “Baga-te-n seama

  1. Cuirioasă ca orice babă, am dat fuga în groapa Marianelor să văd cine trimite salutări de aclo şi când colo, constatai că sunt doar eu cu peştii şi … Marianele care-şi pierduseră până şi costumul de baie! S-au uitat peştii cu dispreţ la firele albe din capul meu şi mi-au spus… paşi! Eu tot mai întârzii niţel pe aici, poate dau de tine şi-ţi mai spun o poezie pentru pici! face bine la ten! Il menţine tânăr şi zâmbăreţ!
    Da… vezi nu mă lăsa mult să aştept că la vârsta mea… în apă, nu face bine la reumatisme !

Leave a Reply

