…no ie

Am descoperit de mult blogul lui, am ajuns de la Zamfir acolo si am fost foarte impresionat, chiar daca antecedentele ma recomanda ca o bruta nesimtita care injura mult se pare ca nu-s tot timpu  asa, ‘mi-as pl. De ceva vreme am vazut ca lumea incepe sa se agite si incearca sa-l ajute cumva, ceea ce mi s-a parut minunat. Nu ma dau in lături sau tocanite asa ca ma bag si io, drept e ca nu cu bani pt ca n-am da ma bag cu muschii, is dispus sa merg pana in cluj si sa prestez. Este vorba de Zolty, pe care poate il veti ajuta si voi cum puteti (aia 3 cititori:P). Campanie se mai face la groapa, la Turda si in multe alte loace.

12 thoughts on “…no ie

  1. Frumos gestu tau. Maine o sa postez si eu.
    In fine, am o intrebare pentru tine. Ai scris: “antecedentele ma recomanda ca o bruta nesimtita care injura mult”, ok faptu ca injuri te transforma intr`o bruta. Eu zic ca nu injuraturile sunt cele care definesc un om ci gesturile pe care le face, cum ar fi acesta.

    • Ai dreptate,daca injuri nu esti automat o scursura dar in ochiul critic al natiunii pudice cum scoti un cuvant mai explicit esti catalogat….gresit, e drept. Oricum daca ai observat blogul e scris cu un oarecare umor. 🙂

  2. Ohooo, şi încă cum!? De vreo trei decenii port plete şi barbă. Oricât aş fi de curat, de civilizat, de manierat, … orice derbedeu are dreptul să mă apostrofeze (indiferent de diferenţa de vârstă!) pentru neîncadrarea în STAS! Şi, au trecut mai bine de două decenii de la momentul în care mureau tineri … pentru ce?!

    • Nu cre ca au vreo legatura tinerii care au murit cu mintea ingusta a populatiei. Mai avem mult pana sa scoatem capu din cutie si sa realizam ca daca cineva are paru lung sau e tuns zero nu inseamna ca e golan.

  3. Pingback: Azi suntem pe val « Ulise al II-lea – blog canin

  4. Ziceai ceva, la un moment dat, despre cei trei cititori ai blogului tău? S-au dublat: la noul recensământ, mai sunt şi eu, şi Zolty, şi … Ulise! Vorba aia: puţini, da’, buni rău!

Leave a Reply

