In timp ce

asteptam sa se descarce ultimul episod din Dexter( nu, nu desenele ) mi-am pus in cap sa ma imbogatesc, sa am multa lume la degetul mic, ideile au venit…

Am vrut sa imi inscenez o rapire si sa cer o rascumparare cat o vila frumusica dar mi-am adus aminte ca mi-a luat-o in fata omul cu berbecutii. M-am gandit sa produc arme in fabrici aflate in tari pe care apoi sa le atac, avand profit din ambele tabere dar mi-am adus aminte de toate razboaiele de pana acu. Am vrut sa trag dungi pe trotuare pentru ca mai apoi sa taxez lumea ce vrea sa parcheze intre ele dar mi-am adus aminte de nuți. Am vrut sa promit oamenilor un loc in rai in schimbul unor lei marunti dar mi-am adus aminte de biserica. Am vrut sa pot face lumea sa ma vorbeasca de bine chiar si cand le ard timpanu cu zeama de matraguna dar mi-am dat seama ca inca nu-s presedinte. Am vrut sa bag in sperieti americanii dar mi-am dat seama ca nu am un avion pe care sa-l zbor deaspra lu Golden Gate Bridge.

Ghenion. Se pare ca raman acelasi tip obscur care mananca fistic cu tot cu coaja si bea tequila doar din pahare pentru stangaci…..asta pana cand voi zamisli un plan demn de Lapusneanu. 😀

 

PS: Am inteles ca biserica ortodoxa romana a primit  vreo 30 de cladiri gigantice si cam jumatate din suprafata lunii in terenuri de la maretul stat roman in schimbul unui amin imbibat de alcool. Trista zi. 😐

 

2 thoughts on “In timp ce

Leave a Reply

