In mintea mea

-Iti faci un tatuaj, 10, tot corpu doar daca stii cu siguranta ca o sa mori pana la varsta de 50 ani, cand pielea incepe sa se fleoșcăiască si cand tatuajul incepe sa arate ca un desen tras cu indigoul de un batran epileptic intr-un studio foto cu multe blitzuri.

– Faci poze/filme indecente cu unul/a  doar daca toti chinezii din lume iti vor da un dolar sau daca n-ai probleme cu lumea care va striga dupa tine nu prea cordial sau, cel mai important, daca nu vei avea niciodata copii.

-Faci poze/filme cu tine beat ranga/fumat avion doar daca o faci pentru a demonstra video cum iarba vindeca glaucomul sau cum bautura lubrifiaza incheieturile.

-Faci catarari pe munte in balerini/pantofi cu toc doar daca vrei sa vorbeasca Mircea Badea de tine.

Atat pentru moment.

One thought on “In mintea mea

  1. :)))) Supertare, tocmai m-am tatuat si nu mi-am pus problema asta. Am sa bag vitamina A in mine sa nu se fleoscaiasca pielea, dau si cu Q10.

Leave a Reply

