Observatie

Nu stiu daca asta e o treaba intalnita la mai multe natii dar cum eu am experienta bogata doar cu poporul romaniei, ma refer numa la noi.

Suntem niste plangaciosi. Io-s un plangacios, tu esti, toata lumea din tara asta e  plangacioasa. In fiecare propozitie emisa de noi e ceva ce urla a disperare cu intentia de a atrage atentia, de a face lumea sa se uite la noi si sa zica ” Vai, saracul/a ! vai vai. ” . Probabil invatam asta de mici, cand ne căcam pe noi incepeam sa plangem, ca sa vine cineva care stie sa isi foloseasca degetul opozabil si sa ne schimbe scutecul, atunci mergea pentru ca eram niste căcăciosi imobili cu multi decibeli in posesie, dar acum nu prea mai merge( chiar daca am ramas niste căcăciosi cu un megafon in mana). De fapt e mai usor sa te plangi si sa dai vina pe soarta pentru nereusita ta in viata decat sa recunosti ca tu ai fost boul care a dat cu oiștea in gard sau pur si simplu sa taci.

Ce-mi place si mai mult e atunci cand suntem intr-un grup si unul din grup incepe:

Z: -Anul trecut am fost in spital doua saptamani cu o pneumonie urata rau de tot.

Y: -Da io?! Am stat 3 saptamani in spital dupa ce mi-am rupt piciorul, si mi-au facut si operatie.

X: – Pffff. Io am cazut o data in cap de prost ce eram si mi-am spart capu in 3 locuri.

W: – Odata am mers cu bicicleta fara frane, am sarit intr-un sant si mi-am rupt clavicula, femuru, scaricica,nicovala si mi-am dislocat ciocanelu. Sa vezi acolo mers de gaina beata.

V: – Ba io-mi bag pl in ea treaba, sunteti toti niste lucruri slabe si plangaciosi. Io am avut odata aprindere la plamani si nici n-am stiut. plm is un tantalau. Mai da o bere rece.

Astea-s campionatele de nenorociri, care a trecut prin mai multe lucuri negative si spitale lugubre. Evident ca is inflorite mai ceva decat o coloana corintica dar asta face relatarea lor si mai scarboasa, mai de neinteles.

 

2 thoughts on “Observatie

Leave a Reply

