Upercut -> blana in balta

Nu, n-am luat bataie, nici n-am cazut in balta la propriu, deci nu va bucurati degeaba 😀 .

Nu locuiesc in oras, is student si pana acu am fost in vacanta, deci m-o durut la patina si am mers prin sibiu o data la saptamana, scurt.  Azi, am fost la faculta pt prima data anu asta si dup-aia la niste cumparaturi, ca nu mai aveam scobitori si zahar cubic.

De o vreme nu m-am simtit  bine deloc, indiferent unde am fost, azi m-am simtit ca un ciclist in Detroit, ca ultimu samurai in mijlocul bollywoodului sau ca un pocait intr-o cafenea olandeza adica deloc comfortabil, deloc in peisaj. Clar ca ploaia mocaneasca iti suge energia mai ceva decat un tigan legat ilegal la firu de curent da mai adauga ploii niste fete lungi, raspunsuri rastite si dobitoci la volan si ai dat de dracu.

Pula mea, a fost un trafic prin oras la 12 de zici ca eram in Istanbul. mda…e mai usor sa mergi cu masina pana la colt decat sa iei umbrela. Hai ca ne-am obisnuit cu traficu, am integramele cu mine…cat timp stau la semafor termin cateva almanahe :P. Pe aceasta cale tin sa anunt ca de acu incol fac cinste cu becuri…d-alea de frana si semnalizare soferilor care n-au 3 lei sa-si cumpere asa ceva. Era sa ma împlânt in curul unui taximetrist ce a franat brusc si din senin ca sa treaca o musca albastra de culoare căcănie. Muie ba!

In parcarea magazinului abia am intrat din cauza ‘căricioarelor’ ( multa lume culta-n cap asa zice) . Dobitocii materialisti si cu frica de ploaia nebuloasa nu s-au mai deranjat sa duca atelaju pana la locu de origine. Daca nu au bagat cinjdebani ca sa se foloseasca de el, de ce ar face cinșpe pași sa-l puna ordonat la loc?!  Du-te-n pizda ma-tii, boule, si pune-l in țarcu lui chiar daca nu scoti nici o fisa din el, daca tot il duci baga si bonu in buzunar ca poate iei bataie de la  ma-ta cand ajungi acasa pe motiv ca ai palmat restu’.

Si vanzatorule, saluta-ma si zambeste chiar daca te strange tricoul tau transpirat marimea  XXXFL( extra-extra-extra-fuckin’-large).

Sincer, mai bine traiesc intr-o tara civilizata da plictisitoare, mai plicti chiar si decat romanul Fratii Jderi, gen Danemarca, Suedia, Vestul Germaniei decat in cocina asta trista, scumpa si in care nu gasesti nici de-al dracu un salam care sa fie bun. Macar acolo daca zambesti, primesti un zambet inapoi, gasesti loc de parcare si nu ajungi sa repeti injuraturile de 3 ori pe zi, si vorba aia, pot sa injur o ora intreaba fara sa ma repet ..doar ma albastresc.

Tristu si plangaciosu de mine va saluta, va si zambeste daca si voi faceti la fel. 🙂

Leave a Reply

