2012

Dupa mintea mea, treaba sta cam asa.

*Acum cateva mii de ani*

Quetzacoatl(baiatu cu calculele-geekul) : Sa-mi bag pl, calculez o ecuatie care sa arate cand eclozeaza oualele de papagal si in sfarsit ma apropii de sfarsit.Uraaaa

Xipe Totec( baiatu neastamparat): Coaeeee! intra in piramida clatinandu-se. Am gasit ceva bun bun buuuun.

Quetzacoatl: Lasa-ma in plm ca imediat aflu cand mi se bârlane papagalu. Ce-ai gasit?

Xipe Totec: Fratioare, am gasit ceva ce nici in hidroponicele din Tenochtitlan, serele din Oaxaca sau in jungla din gradina nu gasesti si am facut un mix bun bun buuun.

Quetzacoatl: Bai, ma lasi cu tripurile tale esuate?! Ca am ars saptamana trecuta niste Salvia divinorum, cu doi samani la sacrificiul de la ora 5  de m-am pus in cap ca niciodata.

Xipe Totec: Fraaate. Incearca si asta te rog io, zise scotand din ranita niste prajiturele asezonate cu frunze de coca, un soi de mugure lipicios si niste amanita muscaria pentru aspect.

Quetzacoatl: mmmm. Bah, nu e rau. Hahahhahhahah uite ce olita are pe cap spaniolu ala hahahhahh, ce culori.. Ahhh da, papagalita mea scoate pui in 2012,ce repede ma misc…. mai da o bucata. hhahahhahahha.

*In prezent*

‘Telectualii : Am descoperit niste calendare care dupa mintea noastra arata ca in 2012 va fi sfarsitul lumii. ”

Da, sigur asa s-a intamplat.

Parerea mea e ca in 2012 va fi sfarsitul lumii. Va fi pentru ca mare parte din populatie va fi atat de concentrata asteptand sa pice cerul sau sa se slobozeasca lava din canalizare incat va uita sa manance, sa bea, unii chiar sa respire. Astfel, va muri toata lumea, mai putin io, pentru ca  io am iesit din matrice si belesc zebra offline.  😀

2 thoughts on “2012

  1. Pingback: d`ale României | Óplisme

Leave a Reply

