Sabia cu luneta

Din seria “Cutitul infipt in geam”.

O zi plina azi…adica un fel de noapte cu luna plina da numa ca nu era intuneric, era zi. Buuuun. Mai are rost sa vorbesc de base? neeee. Totusi, voi avea io numa 2 clase, voi avea io numai papuci cu scai pt ca nu stiu sa ma fac la sireturi, voi avea io toate BTS-urile pentru ca nu-s in stare sa-mi pun un prezervativ, voi face io dreapta cand drumu merge la stanga, dar in pula mea….nu-s atat de retardat sa-l ascult pe baselu….daramite sa mai scriu despre ce zice el. Sa moara injunghiat cu un betigas de ureche pentru mine….nici atunci nu-mi starneste interesul. Sa fim seriosi acu…pe cine il intereseaza ce mai face rahatul aburind de pe trotuar? 3….2…..1….scatofilii is pe geam toti 😀

Azi am fost prin oras, mai exact pe strada cu mitropolia. Am stationat in fata mitropoliei vreo ora buna asteptand pe cineva. N-am gasit loc de parcare normal asa ca am parcat pe unu dinala cu un R mare scris pe el….un betmen popa a parcat pe bordura, asta e. Fin observator al fiintei umane, am observat nenumarate persoane care faceau scurta la mana pana treceau de mitropolie, atatea cruci isi zgarmaiau pe trup. Daca treci pe langa un loc religios iar smerenia incepe sa zburde in tine si simti ca intri in fibrilatii trage o cruce, hai trei daca vrei sa duci la capat simbolismul tampit dar opreste-te dupa a 15-c cruce, nene!!!! Crezi ca daca dai din maini ca un mim desenand icsuri vei avea mai mult noroc/sanatate/loc in rai/bani/pizde/succesuri/gaz in rezervor ? Nu-s religios da nici ateu….pana mea, is independent.

Tot acolo, am vazut o maicuta, pe la vreo 25-30 de ani, tanara, parea nevinovata, pura si tot ce mai pare o maicuta. Am urmarit-o cu privirea iesind din mitropolie si urcand in masina. Care masina era un VW Passat negru model 2008, full piele din cate am ginit io, navy si probabil multe alte jucarele. No acu….n-am habar daca aia e masina ei proprie si personala cu care iese in permisie de la manastire dar, daca ar fi, intrebarea mea e: cum a ajuns asta din fetita lu taticu calugarita? De nu e masina ei personala atunci e masina manastirii, sau parohiei, sau preotului cu care se roaga ea in fiecare seara, sau preotului si apare alta intrebare : De ce pula mea are manastirea nevoie de un passat care in cea mai jalnica stare a lui costa 10000 coco? A ramas manastirea cu 10000 de coco oare dupa ce a hranit multele familii ce mananca paine unsa cu cutitul? sau dupa ce a ajutat multi copii sa mearga la scoala?   Nu prea cred. Vedeti…d-aia nu-s io religios….pt ca barbosu is plimba emisarii in passaturi si isi tine oamenii in rahaturi.

Ieri a inceput sezonul 7 din House 🙂 lucru ce mi-a eliberat un flux de endorfine in organism, imediat vizionez primul episod.

Pe curand.

4 thoughts on “Sabia cu luneta

  1. Şi eu mă uit la House,ce coincidenţă..Passat-ul era din donaţiile enoriaşilor pentru Biserică,să ajungă lumânările şi mirul foarte rapid la destinaţie!Preferam scrisorile de indulgenţă de pe vremea inchiziţiei decât termenul de donaţie.

Leave a Reply

