țoacla si bestia

Sunt o adevarata forta a naturii, am dedus io dupa ce m-am catarat cu bicla vreo 25 de km pana in Paltinis :).  E a treia oara cand fac drumul ala si o sa-l mai fac de 455 mii ori pt ca e pur si simplu minunat. A fost ziua unui prieten si a facut bairam la o cabana de acolo. Era vorba ca mergem o droaie cu bicicletele dar am ajuns sa merg singur pentru ca unu avea un carcel la apendice, altu o pana la pionioane si altii vroiau sa faca curu gras recte au  mers cu masina. Doamna mea, vroia sa mearga cu mine dar s-a declarat infricosata de pietrisul aruncat de DPC pe asfalt si a zis pass.

Cum ziceam, aia de la Drumuri si Puturi au aruncat criblura pe o portiune de asfalt stricand astfel frumusete de drum . Odata cu criblura aia vine si o tona de praf, praf pe care io, impingatorul de pedale a trebuit sa-l inghit o ora intreaga. La deal a fost cum a fost, am mai dat cu crucea, dat cu snickersu si am ajuns da la vale a fost distractie maxima. Zici ca eram o pisica pe o podea de sticla, io trageam dreapta, curu mergea stanga, eram tata drifturilor pana cand am zis ca-mi bag pula in sensul opus si tai curbele ca sa merg mai drept. Bun, am taiat una da la a doua era cat pe ce sa ma pup cu o toyota model dulap de prin 2007 lucru care a dus la cumintirea mea si respectarea regulilor. Cu pietris, cu derapaje si close encounters am facut 25 de minute in directia gravitatiei, opus celor 110 minute duse impotriva gravitatiei. Data viitoare ard etape si merg numa la vale 😛

Ce mi-a placut si mai mult a fost numarul mare de biciclisti intalniti si faptul ca m-am salutat cu fiecare dintre ei, cu unii chiar schimbat cateva vorbe, nu conta ca ei aveau bicle de 800 E si io eram calare pe un un mtb din cretacic sau ca ei aveau Sidi in picioare si io niste pume roase.  Asta mi-a placut, m-am simtit ca parte dintr-o familie, una de inghititori de praf si claxonati, da puternici si sanatosi ;).

baga pedala. 🙂

7 thoughts on “țoacla si bestia

    • Transfăgărăşanul e minunat, asfaltul in sine e foarte bun( cel putin pe partea din sibiu, in arges nu stiu) , am fost in prospectie acu trei saptamani cu masina si la anul o sa merg cu bicla. Da acolo e de pedalat nu gluma 🙂

  1. sa stii ca paltinisu mi s-a parut mai complicat decat transu. Aprig rau. Io cu suta mea de kile mi-am dus carboanca sus in 1.30H.
    baietii cu care am fo au dus-o intre 28 de minute si o ora.

    transu ii mai lung doar

Leave a Reply

