Despre lene, economii si gutui.

Va place? Am un titlu promitator, aproape la fel de misto precum Clash of the Titans( film de caca) sau The last airbender ( o basina calda si zgomotoasa, atat). Bun, am stabilit ca titlul este promitator deci tot ce mai tre sa fac e sa adaptez continutul la calitatea titlului, lucru pe care exemplele de mai sus nu-l reusesc nici macar daca-s filmate in 7D, pe cand io fiind un guru al literelor si un doctor docent al ironiilor o sa reusesc fara probleme. ( la gramatica is mai praf decat laptele asa ca scuzati eventualele dezacorduri 🙂 ).

Lenea. Ba, lenea e buna, e buna ca o mana de ajutor cand vrei sa iesi din canalul nesemnalizat de apa-canal si la fel ca mana aia lenea e folositoare doar cateva secunde. Cand samariteanu nu iti da drumu la mana si incepe sa te tarasca dupa el peste tot prin rahat sau mai rau prin bucuresti nu mai e bine. Deci, prin analogie, lenea devine nociva dupa cateva momente. 😀 le intorc mai bine decat nadal…care e mic copil pe langa basescu.

Pai devine nociva pentru ca odata ce a pus lenea mana pe tine si tu te lasi tras in mrejele ei ai bulit-0, struguri de pe gard is acri cu siguranta, postul pentru care trebuia sa dai interviu e deja ocupat, fata de care iti placea s-a uratit subit sau a inventat combustia spontana si vasele…..is nespalate si mucegaite. Asa incet te transformi intr-un american obez ( pare  pleonasm), privitor de televizor si datator de sms-uri catre dan diaconescu da  fericit pentru ca  viata e fara complicatii, fara griji, fara dureri de stomac de la struguri.  Morala: cand te fute lenea baga-i destiu-n cur, ea o sa dispara si tu o sa o tii la distanta pentru ca nu-ti place sa bagi degete in fund ( in cazu in care esti genu care cumpera supozitoare de la sex shop o sa mai vrei :P). Ahhh ce-mi place sa aberez.

Economii. ba, cica io o sa fiu economist cand imi primesc diploma de la faculta, un soi de economist de fapt, marketer, d-ala care care nu face economii. O sa fiu ala care incearca sa te convinga ca un pix cu briceag si scarpinator de spate e ultimul racnet in materie de accesorii.. 🙂 misto, nu?

Bun, io ca roman is lefter si asa am fost toata vara (viata), putinii mei bani ii dadeam pe benzina pana intr-o zi in care am zis ca tre sa-mi reduc cheltuielile. Cum plm sa fac asta cand mie imi place sa conduc. Daca ‘ In vino veritas’  io am zis  “In bere economias” . Reteta era simpla: o bere dimineatza plusata cu inca cateva pe parcursul zilei. Pai, io fiind un cetatean constiincios care nu conduce alcolizat, am ajuns sa nu mai conduc deloc. Vreo doua saptamani legate a stat masina in curte, iar maxima mea s-a dovedit a fi eronata…n-am economisit nici un leu pentru ca am dat toti banii pe bere. 😐 no, vorba aia “suma viciilor e tot timpu aceeasi” s-a aplicat perfect, numa ca am inlocuit suma cu costul. Totusi am castigat ceva, cu masina riscam in fiecare secunda sa ma pup cu alta masina implicit sa mor pe cand cu berea ma riscam sa ma palesc de coltul mesei.

No, cam atat. aaa am uitat de gutui. Gutuile imi plac, mai ales in compot.

Over and aut

One thought on “Despre lene, economii si gutui.

Leave a Reply

