Nodul gordian

Ce poate fi mai rau decat un nod la șnurul pantalonilor de trening dupa ce ai băut 3 beri? Nimic! Absolut nimic.  O data ce ai reusit cumva sa treci peste bariera pantalonilor totul revine la normal, frigul e frig, ploaia e uda si da, romanica e țiganie.
De obicei ma trezesc cu propozitia asta in cap si in loc de buna dimineața zic: ‘mi-aș pl in ea tara de tigani, cereale te rog :D. Chestia e ca de data asta m-am trezit bine dispus, dar am ajuns suparat si dezamagit ca un gabor care a aflat ca nu toti copiii se nasc in septembrie. Cum am ajuns in starea asta? am stat la tzaispe mii de cozi si platit o tona de bani, mi-am pierdut timpu la semafoare dublate de capete de creta politisti si in plus am cumparat o bere care cre ca e facuta in cazanul de baie al unui dependent de metamfetamina :|. In fine.

Cat de tampiti is jurnalistii? cel putin ala care a publicat stirea asta cat de prost poate sa fie? Io cred ca e atat de prost incat e in stare sa mearga la magazin si sa intrebe : surubelnite pentru mana stanga aveti? 😐  De fapt, daca stau sa ma gandesc nenea jurnalist isi face doar meseria, aia de a ne indobitoci si de a ne tine ocupati cu chestii neimportante in timp ce marii jucatori isi fac treburile murdare ( vezi razboiul impotriva terorismului sau pe plan local arestarile astea preventive cu multa zarva).

La asta ma refer,in cazul in care credeati ca am uitat. Am stabilit ca tre sa fi tampit ca sa scrii asta dar tre sa fi si mai retardel sa crezi ca cerbul ala e alcoolic. Parca vad cerbul aproape de sevraj in timp ce se indreapta cracanat catre distilerie sa ceara un palet de bere !… o sa visez asta la noapte sigur, si tu la fel 😀

Azi trebuia sa am primul meu interviu pentru un loc de munca. bine, nu e primul, da  primul over the net adica pe skype. 🙂 S-a amanat pe maine, cand poate o sa-mi fac si io patul ca sa nu para pe web ca vorbesc dintr-o unitate de selectat haine second hand.

Over and aut.

Leave a Reply

