dextrometazona

Aseara am ajuns in Piata Mare la concertu Voltaj subventionat de un mare magazin de cacat din sibiu care nu e ieftin, nu e bine dotat si de 4 luni nu reuseste sa aduca un tip de parchet pe care io il vroiam.

Baietii aia au cantat o ora intreaga aceeasi melodie. Faceau ei la 2-3 minute cate o pauza da cand reintrau pe felie incepeau cu aceeasi melodie. Cel putin mie asa mi s-a parut.

Specia de cocalar care isi ridica panarama pe umeri ca pretioasa lui sa vada chelia solistului ar trebui dotata de chirurgi instruiti de doctoru Ciomu cu picioare scurte, debitate de la genunchi.  Momentul cel mai amuzant a fost cand 5 astfel de exemplare si-au ridicat remorcile la baza cerebelului si au facut o formatie gen falanga lui Alisandru cel Mare. impenetrabila.

Avantajul adus de actiunea macedonenilor a fost ca reflectoarele de pe scena nu m-au mai orbit. Se pare ca staff-ul scenei a fost binecuvantat cu un IQ enorm si in mintea lor s-au gandit ca e bine ca cele mai puternice lumini sa bata catre public.

Ce?!noi nu ne uitam catre scena, nu de aia am venit acolo.

Concluziile: jumate din timp ma uitam catre pavaj din cauza luminilor, jumate din timp am vazut cururi de tipe proaspat intrate in pubertate, jumate timp am vazut cururi de bebelusi.

It was a good evening. *brandishing blade*

PS: dup-aia am ars-o in Music Pub care e o pivnita foarte faina si unde ospatarita a fost geniala, printre foarte putinele care au impresionat pana acu. Tipa cu freza ciudata, bravo. :)

Leave a Reply

